Mina bästa vänner

jag är sjuk, har inte orkat uppdatera så mycket, SRY GUYS!
Men har även glömt listan helt.. haha? det va ju någon vecka sen jag börja väl? gjorde en sen glömde jag haha! så slänger väl in nummer två här nere då.

Dag 02 - Mina bästa vänner
Monika Boox - du har blivit en av mina närmaste vänner, vi har vetat vilka båda två varit sen vi gick typ 2an eller 3an? men blev aldrig vänner då. utan vi blev vänner för omkring ett år sedan? men umgicks inte då heller så mycket, men vi börja prata lite. jag vela bara inte att hon skulle tro att jag hata henne eller något, så jag börja prata med henne och så hade hon lika klädstil som jag. sen träffa jag philip ett tag där innan och vi hitta varandra på internet och han berätta att han kände en tjej som bodde där jag bodde och när han sa monikas namn så klicka de ju direkt, för jag visste vem hon var. sen prata jag på med philip hela tiden, sen även hans vänner lite, mathias & ante. sen fick jag monika å börja prata med ante och nu är dom tillsammans? det är vad jag kallar azum. jag och monika vart närmare och närmare vänner iaf, vi tjata på alla i våran närhet att vi vela till Gällivare, hela tiden. så sen smsa monika mig någon vecka innan sommarlovet, för vi hade redan sagt att vi skulle till Gve på sommarlovet, så sa hon att hon skulle åka upp med hennes mormor och morfar till Gve dagen efter skolavslutningen, tidigt på morgonen, så jag vart nykter när jag gick ut nian, hade skolavslutning, hem och packa som en tok, sen skjutsa pappa mig till monika, vi satt vid datorn och sen somna vi, satt i bilen i 12 timmar, men de va så himla värt det. Varje dag som gick så vart vi bara närmare och närmare vänner, nu vet jag inte hur jag skulle göra om hon inte varit där när jag behövde henne, ställt upp för mig när jag behövde det som mest. tvingat mig göra saker som jag vela göra men kändes som om jag inte skulle klara det, du hjälpte mig, du peppa mig och fick mig bli bättre än vad jag någonsin varit. jag kommer ihåg på parkrocken när du sa att du skulle slåss, det koka i mig, jag skulle aldrig kunna se någon slå dig, du vet att det svartnar för mig och då slår jag bara på. ingen skulle någonsin få röra dig.
Bella Hedström - första gången jag såg dig va när du och kate kom in till sandviken för att träffa mig och emma, vi satt å prata, eller jag och kate mest.. haha sen prata vi inte på jätte länge, det va liksom inget att vi koppla och blev vänner. jag visste inte ens vem du var. men sen gick tiden på, ett halvår kanske? vi börja prata på datorn, sen bestämde vi oss för att umgås, vi va hos min kusin.. haha rolig historia, du sa " vi ska på fest hos en som heter gunnar i valbo som jag känner, men vi behöver inte dricka " jag skrev " haha vad heter gunnar i efternamn? " du sa " Gunnar persson? " jag sa " haha det är min kusin, klart vi kan fara dit :) " haha och kul hade vi, sen fortsatte vi umgås, jag följde med dig till lofsdalen. du följde med mig till jämtland, sen va det nonstop, vi umgicks varje dag. inte en dag utan varandra. men jag är ledsen att det är som det är nu. men du vet att vad som än händer, så finns jag här. ställer upp till tusen för dig, trots att du gjort mycket jag borde tröttnat på så kan jag inte tröttna, du är min bästavän och jag kommer aldrig svika dig.

Kommentarer
Postat av: felicia

jätte fin text, önska ja hade så bra kompisar ;(

<3

2011-08-02 @ 20:12:11
URL: http://mylifeasfeliiciia.blogg.se/
Postat av: bella

jag älskar dig, kommer aldrig någonsin lämna dig oavsett vad som händer. och jag vet att allt har mest varit struligt med mig, och du vet hur jag har det, och att du endå väljer att umgås med mig och ställa upp för mig ill hundra procent som du verkligen gjort, det är ofattbart.

hade jag varit du hade jag lämant mig för längesedan, för jag har inte varit en person som är bra att umgås med och det vet både du och jag och dom flesta. och även fast jag försöker skärpa till mig nu verkligen så har det endå spårat ur några gånger. men har lovat mig själv att verkligen försöka. för mina vänner mår inge bra när jag håller på som jag gör. och jag vill inte utsätta mina vänner och speciellt inte dig mn allra bästavän, för något skit som jag har gjort hittills. även fast vi inte umgås lika mycket som vi gjorde förr, varjedag non stop så vet du att om det är något, du behöv snacka eller bara komma bortifrån viken ett tag. bara att komma hit o knacka på. oavsett vilken familj jag bor i eller vars nånstans jag bor så finns detalltid en plats för dig. för du är min tvilingsyster, har alltid varit och kommer alltid vara. och angående P så vet jag att du har svårt med honom, men det kommer lösa sig nångång i tiden som med allt annat. jag är stolt över dig för att oavsett hur jobbigt du än har det så ger du aldrig upp. du är värd det bästa, du är värd att ha dom bästa, grymmaste drömmarna. oavsett vad som händer, glöm aldrig bort det. och glöm aldrig bort att du är en sån person som folk ser upp till. du är min förebild lik många andras. du är en sån person man vill vara. alltid dig själv och alltid ett leende på läpparna fast du har det otroligt jobbigt ganska ofta. men jag är stolt över dig, fortsätt kämpa så ska du se att det kommer bli något stort av dig, lite på varenda ord jag säger! jag älskar dig bästavän <3

2011-08-03 @ 11:19:04
URL: http://bbellahdstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0