i'm crazy but you like it

städade rummet, vart jätte fint eller ja det ÄR jätte fint!! :D haha, sen drog jag ante och monne ut för käk, blev dock donken.. haha men sen träffa vi massa folk resten av kvällen bara, TREVLIGT SÖRRU! :) nu ska jag slå på How i meet your mother igen! hihi.
BLESS
min blogg känns BORING när det inte kommer nå nya bilder.. men har knappt knäppt några, eller ja.. inte lagt in på datorn på ett bra tag heller! men det kommer, vänta ni bara!
men här har ni en bild som jag nyligen knäppt, för några dagar sen, eller kanske en vecka nu? nåja, något nytt! love till min bikini! :)


Kommentarer
Postat av: Kungen karin !

min snygga släkting !



lägg upp en till bikini bild så vi får se om du har blivit nå brunare ;)

2011-09-08 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0