BoyfriEND, girlfriEND, friEND, everything has an END, except famILY♥

Lång dag.. Men försöker tar det kortfattat, känslosam dag vill ja lova! Haha lovar, jag har gråtit över 10 gånger! Helt insane. Jaja, vakna runt 8 av byggarna som höll på riva vårat tak på förrådet, men tror dom även va på mitt tak.. haha, så satte i öronpluppar och somna om.. Haha! Sen vakna jag runt 11 trorja de va, tog en dusch och fixa mig lite snabbt, sen ner till frisören, jag och mamma klippte oss. Sen hämta pappa oss, vi åkte till gävle, handla på Jula, Biltema & Citycross. Sen vidare till Valbo, gick lite inne på ikea, handla lite saker och sedan käka vi där, GOTT! Älskar ikeamat ♥ Nåja, sen hem. Kort vart det där, men hände en massa saker emellanåt.. Haha! Nåja, nu har jag fixat så jag köper löshår imorgon, ska slå på film å sova!
BLESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0