för dom hänger där i porten, i trapp uppgången

leker med hissen överallt i betongen...
nyss varit å solat med bellus. nu ska vi nog bara chilla ett tag och se vad dagens äventyr blir. imorgon ska iaf jag jobba i kungsberget hela veckan = PRAO. dock stänger det ju idag, men det ska nog bli roligt endå!
och anledningen till att jag inte är där idag är för att när vi va i lofsdalen så råka bellas morbror kasta en påse med mina texisar, liftkort i kungs, hjälm, sjal & googlar, även bellas mössa. men dom är snälla som satan och ersätter det självklart! men jag är inte så behövande av det endå just nu, så det spelade ingen roll nu! tar mammas texisar med mig imorgon så jag kan vara ute om det behövs, så de är tjhill!
aja, nu ska jag göra något annat här vid datorn..
HÖRS

jag och ängriiiid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0