Dag 1-Tio fakta om mig själv

1 - jag är något otroligt svartsjuk ibland, men jag kan även stänga av det och låta det vara.

2 - jag har lätt för att bli beroende av saker och även folk ibland.

3 - jag är kär, helt fast vi en kille som jag kan spendera timmar till att tänka på och kan verkligen inte låta honom gå och jag har aldrig kännt mig så fast som jag är nu, jag vill bara alltid vara med honom.

4 - jag har jämt musik i närheten av mig, spelar ingen roll vad jag gör, jag har alltid hörlurar och mobilen med mig så jag kan lyssna och koppla av, har till och med hörlurar och musik på på skolfottot, vägrade ta av mig dom.

5 - jag har ADD och ska snart ta ett ADHD test och har nyss fått besked på att jag även har dyselexi.

6 - jag har lätt för att gråta, men svårt att gråta inför folk. stänger bort allt och känner mig ensam med musik, kopplar bort allt och bara är för mig själv.

7 - så fort jag blir ledsen så vill jag ut och springa, springa tills jag inte orkar nå mer, så sätter jämt på mig nå spring kläder och sätter i hörlurarna och springer tills jag inte orkar nå mer.

8 - jag har alltid haft en känsla av att folk driver med mig, till och med nya vänner. jag tror att dom driver med mig och pratar enbart för mig för att driva med mig och göra mig ledsen.

9 - min stösta önskan och dröm är att få gå klart skolan nu sen söka gymnasium långt upp i sverige, helst upp mot gällivare.

10 - trots att jag åker skidor och älskar vinter som satan, så är jag alltid en sommar tjej som älskar att spendera sommrarna i norrland, i min stuga i jämtland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0