as long as the children smile i know there is life

har varit i borlänge hela dagen, tävlat med min kära klass, slänger upp bilder så fort dom kommit ut från klasskompisar för jag hann inte ta med mig min kamera. och vi är även med på TV... haha men vi får se om jag länkar sen ;) haha så fort jag fått sett det! ni kan ju hålla utkik ni också? det är om Teknik8an. 6 Olika skolor som kommit vidare till en tävling, dock kom vi bara delad 3plats.. fick med oss 2500 kr hem alltså, men vi hade en superkul dag tillsammans!

Men vet ni vad? NU SKA JAG UT OCH SPRINGA, hörlurarna i och ut och springa, uppdaterar mer senare. Min kära vän Bella kommer senare hit, hon sover även här ikv. Imorgon är det älskade fredag ♥ sen kuuuul saker i helgen! ;) sen på måndag har jag prao i kära Kungsberget, vet inte vad vi får göra med tanke på att jag såg hur det såg ut nu.. kan visa en bild här neranför längst ner i inlägget, Kalle Löfgren som knäppt. Men aja, jag och min bästavän Danno får göra bästa av situvationen. Sen veckan efter LOOOOOV ♥ Då far jag och bella till Jämtland ♥ Hehehe. hjärtan hit och ♥ dit... hahaha, MEN NU SKA JAG UT OCH SPRINGA, TJING!


Kommentarer
Postat av: e

sv; bebis, desamma, ser så mkt fram emot det!! <3

2011-04-07 @ 20:36:17
URL: http://eemzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0