ny blogg.

Pga vill ha helt nytt just nu, börja om allt!

Hej, jag heter Bella Olsson och bor i Sandviken, Vallhov. Jag går 8an för andra gången. Ska igentligen gå 9an i år, men gick om 8an pga mina egna andledningar, vill inte ta upp det här. Kanske kommer fram med tiden, vem vet? Jaja, haft en massa bloggar och jag vet inte om ni redan vet vem jag är osv. Men kanske har fler bloggläsare nu? Aja! Jag har en mamma, pappa & bror. Mamma heter Pernilla Persson och jobbar på hotel i Gävle, Clarion Choise Hotel. vi har våra bråk och tjaffs, säger fel saker till varandra osv. Men jag älskar henne endå och det vet hon. Min pappa heter Hans-Gunnar Olsson, Hansa med andra ord som jobbar på vanligaste stället i Sandviken, Sandvik.. Vi kan också ha våra tjaffs, men för oss så slutar det sällan dåligt. Vi reder oftast ut allt. Men det är i stort sätt han som hjälper mig med allt, skolan, skidor, vänner, allt. Hjälper mig igenom det jag behöver hjälp till. Sen har jag ju en bror.. Kim Olsson, vi har ju haft det upp och ner verkligen, men just nu går det bra för honom och jag kan inte vara stoltare. Sen har vi en hund också, världen sötaste Kajsa! Vet inte mer vad jag har att säga, jag är 15 år och älskar skidor. Världens bästa vänner har jag också, iaf dom som är närmast! Har lite min egen stil också, inget märkvärdigt. Många som har lite sisådär stora kläder osv, bara chill! Aja, peace hey.

/ Bella Olsson.


Kommentarer
Postat av: lisa

var med och tävla om att bli veckans blogg! :)

2010-12-15 @ 19:39:51
URL: http://lisaapersson.blogg.se/
Postat av: e m m a

men haha wtf, jag praoade ju på det hotellet i förra veckan juuuuuu :D

2010-12-15 @ 20:34:37
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/
Postat av: moa

snygg blogg:)

2010-12-17 @ 20:36:06
URL: http://swedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0