love makes you crazy

Jag vill vara hos dig hela tiden, få hålla om dig och se dig in i ögonen. Berätta att jag älskar dig och alltid få vara din. Det är ett rent helvete när vi bor så långt ifrån varandra, jag hoppas varje dag på att jag snart får vara med dig. Jag skulle göra allt för att bara få ha dig här. Jag har aldrig känt mig så säker på något som när jag pratar med dig. Det enda som fattas är att få träffa dig ofta. Få hålla om dig och alltid stanna.

Snälla jag ber om att få vara med dig, varför bor vi så långt ifrån varandra? Jag vill inte veta av att det är så. Jag vill vara med denna ängel, min alldeles egna underbara pojke. Jag vill vakna med dig brevid mig på morgonen, känna din kropp emot min, vakna av en puss på kinden och höra " Godmorgon Älskling, sovit gott? "


Jag känner dig så väl, jag vill inte lyssna på vad alla andra säger. Jag blir så nere när tankarna kommer upp att jag inte får vara med dig nu. Om det blir vi, så ska jag alltid stanna kvar. När jag tänker på dig så kan jag inte sluta le, den kärlek du ger mig är den bästa kärlek som finns. När du säger att jag är det finaste du vet, när du berättar att du älskar mig. När du kommer med dina tillfällen " Jag blir varm i hela kroppen när jag ser dig le. " Hela min kropp ler, hela jag är lycklig.

Jag vill inget annat än att vara hos dig, jag vill inte ha det såhär. Jag vill gå på en strand och hålla din hand, bara gå där och känna mig stolt över att du är min. Kalla dig något lite småtaskigt och springa samtidigt som du springer efter mig, du tar tag i mig och drar ner mig i stranden, kysser mig och leker lite med mitt hår. Åka iväg med din epa till affären, handla godis och dricka & sedan hyra en film, åka hem till dig mysa och titta på en film. Sedan stänga av filmen, ligga där i din säng, titta dig i ögonen och höra dig säga " Jag älskar dig. "

Jag vill inte låta dig gå, jag vill vara där hos dig. Jag älskar dig så enormt mycket och det borde du veta, jag har aldrig vars så säker som jag är när jag pratar med dig. Allt jag behöver nu är din närhet, att få vara hos dig, le med dig och känna mig lika trygg som jag gör när jag pratar med dig i telefon. Jag vill ge dig allt jag har, ge dig all min kärlek. Jag svär på allt jag har att jag tänker vänta i 2 år om det ska behöva ta sånt tid, jag ska till dig. Jag tänker satsa allt bara jag får vara med dig.

När jag hör ditt namn ryser jag, när jag hör dig säga " bella? " blir jag glad. När du skrattar så skrattar jag. Jag sitter här och tårarna rinner, varför får jag inte vara hos dig!? Jag vill ha dig, bara dig dig och dig. Du är min önskan, den högsta jag har. Med dig är allt så bra, med dig så är jag mig själv. Jag svär att om jag får dig så är jag lyckligast i världen. Bråk har vi, men det löser sig jämt.

Jag vet att jag tvekat, jag vet att jag varit två sekunder från att lämna dig, men jag kan inte. Jag ska inte säga att det någonsin varit att jag lämnat dig. För du finns i mina tankar hela tiden. Du finns i mina tankar när jag vaknar, du finns i mina tankar när jag vaknar. Jag kommer ihåg hur dålig jag var och jag ångrar det så himla mycket. Jag hoppas du förstår hur mycket jag önskar att jag aldrig gjort det som jag gjorde. Du är den perfekta för mig.

" I climb a mountain if i had to, I risk my life so i can have you. "

& jag behöver inte säga namn, för du vet vem du är.
Jag älskar dig, nu då & föralltid.
/ Din Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0