fredag

sitter hos malin nu såhär efter skolan. eller okej, jag slutade för MÅÅÅÅNGA timmar sedan, haha.. men skolan sög, först hade jag matte, sov igenom hela lektionen typ, va ner och kolla min rygg. fick ngn salva och sen köpte jag macka, drog iväg till idrotten, fick inte vara med pga ryggen. men känns mycket bättre nu. aja, sen va det kek. hade inbillat mig att det skulle va godare än va det va.. så drack mest mjölk <3 haha.. men iaf, sen hade vi sven, jag danno & victor själv... haha + thee aaaazum emma. och vi fick välja vad vi vela göra idag, så vi valde film, titta på någon skräck/thriller, riktigt bra är den.. haha. men sen drog jag ner, hämta datorn och gick och köpte en festis, in på lektion, men det visade sig att jag inte behövde datajäveln, behövde den inget alls idag, MEN LIKFÖRBANNAT SÅ SLÄPA JAG PÅ DEN TILL SKOLAN, så ovärt.. aja, skrev nå papper, sen sluta vi. tog hammarby bussen upp till torino så jag slapp gå.. haha, lazy. men sen rulla livet på sisådär.. pappa skjutsa mig till malin för ngn timme sen, så nu sitter jag här och nördar med henne. ska spela lite nu, berg1 imorgon. chiilllll alltsååå! peace.
/ Bella.
långt inlägg... drygt att skriva dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0