22:56

jag är glad, jag är på toppen humör och så herrejävlans positiv!
Och jag har världens bästa Farfar vill jag då säga! Just nu har vi diskuterat allt mellan jord och himmel och jag är så glad att jag har honom så jag kan springa fram och tillbaka till sandviken och hämta något om han så behövde det. Jag blev så rädd för en månad sen när han fick problem med hjärtat, det fanns inte i mina tankar. Jag satt där i Kungsberget och min mamma ringde och berätta, det högg i mig. Men vågade inte visa mig svag, sen när jag kom hem SPRUTA TÅRARNA.. usch va hemskt det va... Men nu mår han bra och då mår jag toppen jag med!
Aja, va till Östersund lite idag också och får ju som sagt inte dricka vatten där.. Ganska jobbigt, man lära ju tänka efter allt man åt osv.. Vågade inte äta salladen eftersom den sköljer man ju. Såg att på Donken så hade dom 33 cl drickor ist för dom vanliga.. Haha! aja, träffade självklart cleanste vännen Adam också! trevlans trevligt. Vi gick runt, prata om allt möjligt och skratta nog så jag vela lägga mig ner ibland. Men sen tog han bilen sin och for hemmåt och jag gick runt lite med min familj, hitta ett par byxor & en talltee på 6XL, underbart skönt. Sitter nu här och chillar med underbara Tomas Ledin musik & dricker Redbull!
haft en underbar dag med en underbar familj
kikat på ny kamera också, blir nog någon Canon & sedan ny mobil också. Blir nog en Sony ericsson, vet inte vad den heter mer.. men nu ska jag göra annat!
puss
/ bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0