18:06

varit hemma i några timmar nu, men orkade inte uppdatera direkt när jag kom hem eftersom jag va så fryssen! det är 30- här... ni kan ju ana hur mycket jag fryser, haha! men i varjefall, köpte min kära lypsyl! jag vet inte om ni visste det, men jag är faktiskt beroende av lypsyl.. får panik när jag inte har det! och som pappa nu sagt flera gånger " det behövs bara att du har lypsyl i en dag, sen kommer du vilja ha det varje dag. " det blir så snabbt som en drog!
dock är väl det inte så bra ibland, för när jag inte har det får jag panik.. " mamma, jag behöver ny lypsyl nu! " hela tiden.. haha, för jag är ju också bääääst på att vara klantig, tappar allt.. -.-
men skitsamma, slut pratat om det nu!
handla några sista presenter till släkten idag!
OCH EN TILL SAK.... min gitarr är borta :(:(:( förstår inte hur den kan vara borta.. det va det första jag leta efter igår, men nejnej. hitta den inte! antagligen någon släkting som råkat tagit med den hem eller trott att det va fritt att ta med den hem.. så nothing jag kan göra än att fråga när dom kommer hit. men har endå önskat mig en ny! :)
Fick 1700 idag också, men är så rädd att slösa bort allt direkt :( det kommer jag säkert göra... suger!
haha säger massa onödigt just nu, så heido!
/ bella.

hey boy, you knoq you drive me crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0